August 25, 2011

My new babies!

Oke, so i told you in an other post about the fake look-a-lika Lita's from Jeffrey campbell,
So after one week off deciding witch colour i would buy i went for the classic black ones.

So this morning when the doorbell rang i went crazy! jumping and running towards
the door to see the delivery man in shock in how excited i was, so after signing and closing 
the door i ripped the bag open en saw these lovely babies.. and knowing they're mine
still freak my mind!

Aren't these gorgeous?! 




19 comments:

  1. I love your shoes, I want them too!
    bbyangelx.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. AAAAA, ze zijn echt GEWELDIG!
    Echt zoooo jammer dat ze ze maar t/m maat 39 verkopen... :(

    ReplyDelete
  3. oh this is amazing!! they look insanely alike!! love them <3

    ReplyDelete
  4. Could you put the link of where we can purchase these please!? They are amazing!! xoxoxo

    ReplyDelete
  5. ik heb maat 40/41... ik zou willen dat ik ze kon passen. ;)

    ReplyDelete
  6. heb jij er de grootste maat van? Kan ik ze dan niet bij jou komen passen? hahaha.

    ReplyDelete
  7. Those are very cute. I like your blog. Hope to see more of you!
    xoxo asiahlynn

    ReplyDelete
  8. Erg cool. Ik zou ze nooit kunnen dragen want dan ben ik echt 2 meter ofzo haha! Maar vind ze wel mooi bij anderen! X

    ReplyDelete
  9. They're cute. I also want a pair of Lita ;3

    ReplyDelete
  10. Suuuuper leuke schoenen! :)
    Ik vind je header ook heel leuk, is dat printje niet van Monki ofzo? haha

    ReplyDelete
  11. Hee! Wooow, super leuke schoenen! Jou stijl (l)! Ik hou echt van mensen met die stijl en die gewoon dingen aandoen wat ze willen.. Je blog is echt super! ik volg je! wil je ook eens op mijn blog komen kijken?? www.robinblogging.blogspot.com (ik weet het, domme link ;).)

    ReplyDelete
  12. Hee! graag gedaan hoor! wat vond je van mijn blog?? x

    ReplyDelete
  13. Hi dear, nice shoes!!!!! Following you!!!!! Visit my blog:
    http://ovideoclipecomoeditorialdemoda.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. wooow, i want those!! I also saw fake litas in ebay!! I want those so badly!! :)

    P.s. U are Welcome to check out my fashion blog!
    www.thecabinetoffashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Awwwww, zij zijn erg mooi!
    Jouw blog schijnt interessant, ik word het nu doorlezen, misschien volg ik je daarna :) ♥

    http://loempias.blogspot.com

    ReplyDelete